Välkommen till helvetet!!

MWOHAHAHAHAHAHAHAHAHA :P

Aja.I alla fall.Har  bestämmt mig  för att göra en blogg om döden igen...Yes,I am a nolifer.För ni som inte följde mig förut så har jag tänkt att berätta lite om vad jag skriver om på min blogg...Eller ja det är nog ganska självklart men ska i alla fall försöka att utväckla det lite då ra...På sidan kommer jag skriva om spöken,mord,sägner,Läskiga saker,Äckliga saker,Polis utredningar,Criminal teknik och vetenskap...Kan hända att det kommer upp en och annan skräck film lite då och då också men vi får ju se.Altså kort fattat är denhära sidan inget för känsliga personer.Men aja.

See u in hell...Or in the next entery ;)


Dödsoffer

Kommentera eller dö:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0