Ebba is back!!!!

http://i48.tinypic.com/2rhv80k.jpg

Japp jag hittade henne imorse på gatan.Haha visst är hon söt :P

haha nej men seriöst.Fick just ett telefonsamtal av min kära och efterlängtade kollega ebba.
Ni kommer säkert ihåg henne.Det var ju hon som hjälpte mig med bloggen hela tiden :)
Ni har alla säkert saknat henne *Host*.

Men aja.När hon såg att bloggen var uppe igen skulle hon ju absolut ringa och be att få vara med igen.
Och säklart säger man ja!!!!

Det ska bli sååååå kul!!!!!






/Angel of death

Dödsoffer
Postat av: Sophia

JAAA EBBA!!!!!!!

Saknat hennes veckans skräck films hörna.

Älskar henne.

Och älskar dig också.

Men vad hade hon för smeknamn egentligen???

Kommer inte ihåg :I

2011-01-24 @ 19:12:25
Postat av: Angel of death

Haha.

Hon var väll The Zombie Queen om jag minns det rätt ;)

2011-01-24 @ 19:14:57

Kommentera eller dö:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0