Death call

Många av er har väll sett one missed call(den japanska vertionen)???
Nehe men..I alla fall.
I den så pratar dom i alla fall om "the death call".
Jag kollade upp det på internet och hittade en mycket intressant bok som handlar om sägner där det står om just "the death call".Och det läskiga är att den skrevs innan filmen.Filmen blev förmodligen baserad på historien.Men läskighets nivån hamnar liksom på en helt ny level nu när man vet att sägnen fanns innan.

För er som inte vet vad det är ska jag försöka att göra en kort sammanfattning av det hela.
Du vet när du får ett meddelande när du har ett missat telefonsamtal?
Det var en gång en tjej som fick det fast det stod att det hade sickats från två dagar senare en den dagen det var.Nar hon lyssnade på meddelandet hörde hon sig själv skrika.Hon trodde att det var ett skämt men två dagar senare dog hon.En väcka senare fick en kille som stått tjejen väldigt nära och ja...Ni ser hur det går.

Jag ska försöka hitta den dära boken på biblan imorgon så kanske jag kan få fram lite mer information om hur det egentligen började.Jag köper inte direkt film vertionen...

Dödsoffer

Kommentera eller dö:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0